poczytajmimamo

Temat: Polskie statki pod obcą banderą pływać pod polską banderą się nie opłaca
...ZUS-u Piotr Tolko. Nawet gdyby marynarz pływający pod obca banderą sam chciał opłacić taką składkę, nie może tego zrobić, bo jak wyjaśnia Krystyna Błażeczek naczelnik Wydziału Ubezpieczeń i Składek taka osoba nie jest w rozumieniu obowiązujących przepisów emerytalnych pracownikiem, jest osobą przystępującą dobrowolnie do ubezpieczenia z tytułu pracy za granicą. Takie uregulowania są niesprawiedliwe - uważa Janusz Maciejewicz, przewodniczący sekcji krajowej marynarzy i rybaków NSZZ Solidarność. Maciejewicz dodaje,że znalezienie pracy marynarza po sześćdziesiątym rokiem życia jest w zasadzie niemożliwe. zapoznaj się Jakiż ten Polak madry po szkodzie. :orc: Gdzie były związki zawodowe jak wycofywano statki spod polskiej bandery? :pooh_go: Nie pójdę na wybory i nie bedę głosował - taki stereotyp panuje i ciężko jest go...
Źródło: eurowybory.platforma.org/forum/index.php?showtopic=25482



Temat: Wiadomosci z dolnoslaskich spolek gieldowych
...szefa rady nadzorczej KGHM, należy doprowadzić do prywatyzacji, bo koncern z globalnymi ambicjami nie może funkcjonować w taki sposób. Biznes bez polityków – Bezwzględny wymóg to strategia na 15 czy 20 lat, realizowana niezależnie od politycznych wahań. Tymczasem po każdych wyborach do firmy przychodzi nowa ekipa, która zaczyna rządy od szukania haków na poprzedników i zarzucania rozpoczętych już projektów – przekonuje Janusz Maciejewicz. – Polityka to największe nieszczęście KGHM. Jan Akielaszek, akcjonariusz z Wrocławia, też ma jej dość. – Denerwują mnie złotówki ulatujące w niebyt przez ignorancję pseudomenedżerów zarządzających spółką – mówi. W dokończeniu prywatyzacji Polskiej Miedzi widzi jedyną szansę na normalny biznes bez polityków. – Skarb Państwa niech sobie zostawi złotą akcję i prawo weta w...
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=85


Temat: Bialoczerwona bandera
...banderą tańszych od polskich marynarzy z innych krajów. Przeciwko takiemu reaktywowaniu polskiej floty morskiej będziemy protestować. Jeżeli na posiedzeniu Zespołu Trójstronnego w dniu 23 listopada 2006 r. strona rządowa i polskich armatorów potwierdzi nasze obawy i nie zmieni swojego stanowiska rozpoczniemy akcję protestacyjną, o czym powiadomimy kolejnym komunikacie. Przewodniczący Krajowa Sekcja Morska NSZZ Solidarność Janusz Maciejewicz
Źródło: petrobaltic.org/forumpb/viewtopic.php?t=92


Temat: Bałtyk wreszcie doczekał się zainteresowania Platforma konsultuje to z wyborcami
...lat znajduje się na konsultacjach w Komisji Europejskiej, które dotyczą jej zgodności z prawem unijnym. Drugą jest tu ustawa o pracy na morskich statkach handlowych, która ma wprowadzić korzystne dla armatorów i ich pracowników warunki zatrudnienia załóg statków. Jej projekt także wciąż znajduje się w konsultacjach, tyle tylko że krajowych. - Jest spór między nami a stroną rządową o zapis dotyczący stosunków pracy na statku - wyjaśnia Janusz Maciejewicz. - Na nielicznych statkach jest jeszcze polska bandera, ale umowa o pracę została podpisana według prawa cypryjskiego, które teraz jest zmienione na singapurskie. W naszym pojęciu konwencja nie dopuszcza czegoś takiego. Obserwując prace nad tą ustawą, obawiam się, że nawet jak coś ustanowią, to tak jak przy ustawie tonażowej, znowu okażecie niespójne z przepisami wyższego rzędu. Na zapowiadane od dawna zmiany prawa...
Źródło: eurowybory.platforma.org/forum/index.php?showtopic=21731


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • artnat.opx.pl
  • Szablon by Sliffka (© poczytajmimamo)