poczytajmimamo

Temat: FIFA 09
...EA Sports, zaś sam tytuł obecny jest aż na siedmiu platformach. W tej odsłonie cyklu autorzy postawili na fizykę i zadbali, by animacje podań, strzałów czy interakcji między piłkarzami w możliwie wysokim stopniu odzwierciedlały rzeczywistość. W osiągnięciu tego efektu pomocna jest licencja FIFA, dzięki której na wirtualnych boiskach możemy oglądać zawodników znanych z biegania po prawdziwych murawach. Ulepszono też algorytmy sztucznej inteligencji: nasi rywale potrafią zaadaptować swój styl gry do wydarzeń dziejących się na boisku, uwzględniając przy tym nie tylko prestiż spotkania i aktualny wynik, ale nawet elementy decydujące o zmianie pogody. Dodatkowo na poziom umiejętności wszystkich zawodników wpływa ich wzrost i waga – niscy gracze są szybsi, a ci lepiej zbudowani mają większe szanse w powietrznych pojedynkach. Ponadto...
Źródło: topranking.pl/886/71,fifa,09.php



Temat: Yu-Gi-Oh Power Of Chaos Kaiba Revange
...potworami, poprzez stosowanie pułapek czy specjalnych czarów, pozbawiających naszego oponenta inicjatywy. Yi-Gi-Oh! Power of Chaos: Kaiba The Revenge posiada design mocno zbliżony do animowanego pierwowzoru. Pojedynki odbywają się na obszarach należących do złowrogiej organizacji Kaiba Corporation, dlatego wielbiciele serii telewizyjnej powinni czuć się jak u siebie. Oprócz oprawy audio-wizualnej, poprawie uległy również algorytmy sztucznej inteligencji komputerowego przeciwnika - wielokrotnie zdarza mu się uprzedzać nasze zamiary, wcześniej wyprowadzać niespodziewane ataki, czy skutecznie kontratakować. Obrazu całości dopełniają: intuicyjny interfejs oraz rozbudowany tutorial dla początkujących. Wymagania: Pentium III 650MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D, 700 MB HDD.
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=10769


Temat: callback neti
...konni itp.), górnictwa, drzewotnijstwa (drwale :), czy też hodowli świń. Żołnierze oczywiście zostaną zaopatrzeni w współczynnik doświadczenia, a to oznacza, że doświadczone jednostki staną się cenniejsze, a zarazem skuteczniejsze. Również i ich morale będzie miało niemałe znaczenie. Wojownik nie przekonany do tego, co robi, walczy słabiej, niż dobrze umotywowany zabójca! Siłą Fate Of The Dragon są też doskonale przygotowane algorytmy sztucznej inteligencji oraz mapy. Te podzielono na dwie części: pierwszą tradycyjną, i drugą - mapę miasta. Standardowo rozgrywka toczy się na tej pierwszej, jednak w zależności od potrzeb można włączyć tą drugą, niezbędną podczas ataku na fortecę. Przełączanie się pomiędzy nimi jest banalne i nie nastręcza najmniejszych trudności. A miasta zdobywać warto - chociażby po to, by ściągnąć z nich odpowiednie...
Źródło: topranking.pl/1367/callback,neti.php


Temat: Netscape a zaawansowane algorytmy ...
...Netscape nie obcial juz jednej linijki obrazka, fajnie, ale po cholere dodal jeszcze jedna??? 2 Podejscie Pobawimy sie marginesami. Niestety po 20 minutach wszelkich prob efekt ciagle ten sam: obcieta linijka. 3 Podejscie Nie, to nie. Zrobie wiekszy rysunek. Oryginalny rysunek mial wymiary 205x126. Pomyslalem sobie: zrobie wiekszy, a Netscape niech se ucina co chce. No i zrobilem rysunek 205x140 ten pasek z 14 pixeli uczynilem wielce kolorowym, aby zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Netscape nie zorientowaly sie przypadkiem, ze skoro obszar ten bylby pusty to by sie wycielo. Ustawilem wysokosc frame na 140. Fajnie: widac moje kolorowe dzielo. 135: juz troche mniej smieci 130: widac 2 pixelowy kolorowy pasek, pomyslalem sobie, ze zaraz bedzie wszystko ok 129: dalej 2 pixelowy pasek 128: to samo 127: jak wyzej 126: kochany Netscape ucina bezlitosnie ostatnia linijke obrazka, czyz to nie wspaniale,...
Źródło: topranking.pl/1479/netscape,a,zaawansowane,algorytmy.php


Temat: Turok 2: Seeds of Evil (PC)
...single player (np. „Port Adia” czy “Lair of the Blind Ones”) * 26 rozbudowanych map do rozgrywki wieloosobowej. * Ponad 24 zróżnicowanych broni do wykorzystania (m.in. shotgun Shredder, Scorpion Launcher, Cerebral Bore) - każda o innej sile rażenia i innym zasięgu. * Blisko 30 rodzajów przeciwników do pokonania (od prehistorycznych Raptorów z metalowymi szponami aż do zmutowanych Flesh Eaters). * Dopracowane algorytmy sztucznej inteligencji komputerowego przeciwnika (rywale atakują w większych grupach, potrafią ukryć się za przeszkodą, etc.). * Tryb multiplayer do 15 graczy rywalizujących jednocześnie (sieć lokalna lub Internet). * Dopracowane efekty audio-wizualne (pełny trójwymiar, „żywe” otoczenie, współpraca z akceleratorami graficznymi, itd.). my up
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=107371


Temat: fałszywy super vip !
...studio EA Sports, zaś sam tytuł obecny jest aż na siedmiu platformach. W tej odsłonie cyklu autorzy postawili na fizykę i zadbali, by animacje podań, strzałów czy interakcji między piłkarzami w możliwie wysokim stopniu odzwierciedlały rzeczywistość. W osiągnięciu tego efektu pomocna jest licencja FIFA, dzięki której na wirtualnych boiskach możemy oglądać zawodników znanych z biegania po prawdziwych murawach. Ulepszono też algorytmy sztucznej inteligencji: nasi rywale potrafią zaadaptować swój styl gry do wydarzeń dziejących się na boisku, uwzględniając przy tym nie tylko prestiż spotkania i aktualny wynik, ale nawet elementy decydujące o zmianie pogody. Dodatkowo na poziom umiejętności wszystkich zawodników wpływa ich wzrost i waga – niscy gracze są szybsi, a ci lepiej zbudowani mają większe szanse w powietrznych pojedynkach. Ponadto...
Źródło: topranking.pl/951/falszywy,super,vip.php


Temat: Vampire The Masquerade: Bloodlines
...rozwojowi za sprawą punktów doświadczenia. Pomocne w eliminowaniu wszelakich oponentów okazują się jednak nie tylko wspomniane sprawności, ale również rozmaite rodzaje broni (m.in. nóż, katana, pistolet maszynowy i miotacz płomieni). Ponadto developerzy zaimplementowali system dialogów, oparty o przygotowane wcześniej ścieżki i ukazujący realistyczne emocje na twarzach rozmówców. Do tego dochodzą jeszcze zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji i wysoki stopień interaktywności wirtualnego środowiska. Całości dopełnia opcja wieloosobowej zabawy online, traktująca o walkach grup wampirów z łowcami. Opis oraz screeny zapożyczone z www.gry-online.pl Poszukuje jej od dłuższego czasu. Proszę o pomoc. Oczywiście dam +.
Źródło: topranking.pl/971/vampire,the,masquerade,bloodlines.php


Temat: Hard to be a God (2008)
...np. dzięki rozmowom z bohaterami niezależnymi. Pomiędzy lokacjami poruszamy się w sposób znany z Arcanum - za pomocą mapy świata. Podróż możemy przyspieszyć dzięki zwierzętom wierzchowym, należy jednak pamiętać, iż zależy ona również od ukształtowania terenu - góry w dość znaczny sposób spowalniają naszą wędrówkę. Świat przemierzamy w grupie, aczkolwiek kontrolę mamy tylko nad główną postacią. Resztą drużyny sterują algorytmy sztucznej inteligencji. Za pomocą poleceń mamy jednak cząstkowy wpływ na zachowanie pozostałych członków grupy. Należy jednak pamiętać, iż to, czy postać wykona nasze polecenie zależy od formy jego wydania - możemy jej kazać coś zrobić, poprosić o to lub spróbować przekonać, żeby to zrobiła. Na szczęście tego problemu nie mamy z najemnikami - płacimy, więc wymagamy - dopóki są pieniądze, dopóty wykonują oni...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=428744


Temat: C++
fhisti <fhi@gaz-wyb.plnapisał(a): | Wszyscy pisali jak to Javie się pisze super szybko, bez błędnie i w ogóle, a | tu widać jak to wyszło praktycznie :) Jeden team pracujący na 2 językach, a | różne efekty ;) Czy ktoś tu twierdził, że Java gwarantuje powstawanie bezbłędnego kodu? Zauważ jeszcze, że 2^8 w tym momencie pisał o tym, że algorytmy sztucznej inteligencji zaimplementowane w Javie były nędzne. Co to ma do błędów w stylu cieknięcia pamięci to ja nie wiem. Dla niego najwyraźniej są to tożsame pojęcia ;) Pzdr,
Źródło: topranking.pl/1747/c.php


Temat: Command & Conquer RedAlert 3 (2008)
...– kolejnej wojny światowej. Skoro mamy 3 strony konfliktu, mamy również tyle samo kampanii do rozegrania, a każda z nich zamyka się w 8-10 misjach (kampania japońska dostępna jest po ukończeniu kampanii sowieckiej i alianckiej). Co ciekawe, kampanie można ukończyć samotnie, bądź też zaprosić do współpracy kolegę i rozegrać walki w trybie kooperacji. Jeśli zdecydujemy się na grę w pojedynkę, nasze działania wesprą algorytmy sztucznej inteligencji sterujące dowódcami o różnych osobowościach. Poszczególne armie różnią się jednostkami bojowymi, a te czasami prezentują się dość oryginalnie, żeby nie powiedzieć dziwacznie – o ile bowiem delfiny wykorzystywane były już podczas znanych nam wojen, o tyle uzbrojone niedźwiedzie nie trafiają sie zbyt często. Ale to przecież historia alternatywna – nie dziwi więc wykorzystanie...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=744340


Temat: NBA Live 07 (PSP)
...data wydania Europa: 06 października 2006 data wydania PL: 06 października 2006 data wydania USA: 25 września 2006 NBA Live 07 to kolejny, koszykarski 'rocznik', serwowany nam jak zwykle przez zespół z EA Sports – tym razem dostępny także dla posiadaczy przenośnych konsol PlayStation Portable. Omawiana wersja wprowadza przede wszystkim atrakcyjną oprawą audiowizualną, innowacyjny systemie kontroli zawodnika oraz rozbudowane algorytmy sztucznej inteligencji. Wszystkie wymienione cechy mają za zadanie dostarczyć fanom koszykówki na całym świecie zupełnie nową porcję wrażeń na najwyższym poziomie. Zdecydowanie najbardziej lansowanym usprawnieniem jest potężna ewolucja algorytmów odpowiadających za poruszanie wirtualnymi koszykarzami po parkiecie. Silnik o nazwie EA SPORTS™ Total Freestyle Control odpowiada za doskonałe...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=33471


Temat: Demigod (2009)
...również zdobywaniem doświadczenia, które w połączeniu z posiadanym złotem może posłużyć do ulepszania naszej twierdzy czy zakupu unikalnych, bardziej potężnych broni i przedmiotów. Jedno starcie w Demigod „pomieścić” może od 2 do 10 graczy (od „jeden na jeden” do „pięciu na pięciu”), przy czym mogą to być zarówno żywi przeciwnicy jak również postacie sterowane przez dość zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. Warto również zaznaczyć, iż Demigod korzysta z dobrodziejstw nieco zmodyfikowanego silnika napędzającego Supreme Commander.
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=1305193


Temat: SiN Episodes: Emergence
...San Francisco i Tokio. Środowiska, w których przychodzi nam działać, są bardzo zróżnicowane, począwszy od zaniedbanych "wnętrzności" miasta - slumsów, a skończywszy na olśniewających drapaczach chmur zamieszkiwanych przez bogate elity. Oczywiście wszystkie te otoczenia tętnią życiem - niestety, przeważnie wrogim, ponieważ Freeport City jest coraz bardziej zagrożone przez mutanty powstałe w wyniku działań SinTEK. Algorytmy sztucznej inteligencji naszych przeciwników stoją na wysokim poziomie, powodując, iż walka staje się sporym wyzwaniem. Wrogowie osłaniają się nawzajem, współpracują ze sobą, a co gorsza dostosowują taktykę i strategię walki do naszych działań. Nasi oponenci nie padają także od jednego strzału, a zachowują się odpowiednio w zależności od miejsca, w które zostali trafieni. Oczywiście, strzał w głowę jest...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=8632


Temat: Jak stworzyć dobrą grę komputerową?
...się podczas rozgrywki jest tylko właściwym dla rozwiązania zagadki. Dzięki temu zakończenie w pełni usatysfakcjonuje gracza. 4. Algorytmy Projektowanie gry to nie tylko fabuła i scenariusz oraz grafika. To także algorytmy. Naprawdę warto abyśmy je zaplanowali przed przystąpieniem do dalszych faz tworzenia naszej gry. Warto zaplanować algorytmy poruszania się postaci, głównego bohatera, pojazdów, itd. Szczególnie ważne są algorytmy sztucznej inteligencji. Np. jeśli tworzymy RTS to musimy opracować algorytmy poruszania się jednostek, wyszukiwania przez nie najlepszej możliwej trasy, a także algorytmy, które odpowiadają za obronę naszej bazy przez nasze jednostki. Musimy opracować algorytmy, którymi będzie kierował się komputer. W jaki sposób będzie się rozwijał, kiedy atakował, jak się bronił, jakie cele będzie sobie stawiał. Warto...
Źródło: topranking.pl/898/jak,stworzyc,dobra,gre,komputerowa.php


Temat: Steel Beasts (2000)
...uwzględniająca nawet drobne detale uzbrojenia i otoczenia. * Realistyczna szata dźwiękowa, wiernie odtwarzająca odgłosy zarówno samej maszyny, jak i pola bitwy. * Dwa modele czołgów: amerykański M1A1 i niemiecki Leopard 2A4. * Prosty interfejs, pozwalający wejść w świat gry graczom, którzy dotąd z czołgami nie mieli do czynienia. * Dwuwymiarowa mapa terenu, pozwalająca dokładnie zaplanować każdą akcję. * Rozbudowane algorytmy sztucznej inteligencji, wiernie symulujące prawdziwe działania wojenne, głównie dzięki implementacji autentycznych taktyk walki stosowanych przez największe armie świata. * Zintegrowane edytory map i misji, zwiększające satysfakcję czerpaną z zabawy. * Możliwość gry w sieci (LAN/Internet). * Profesjonalna polska wersja językowa przygotowana przez firmę CD Projekt. JEŻELI TOBIE W GRZE...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=436047


Temat: Zarobki Programista PHP Warszawa
...trochę zejść na ziemię :))) Pozdrawiam. absolutnie sie z Toba zgodze! sami nie wiedza czego chca i moze dlatego najlepiej jakby sie wiedzialo ... wszystko.. podam przyklad moj dobry kumpel skonczyl wlasnie studia.. zastanawial sie czy nie robic doktoratu.. programuje juz od kilku lat..z naprawde calkiem niezlymi wynikami.. jednak najczesciej implementowal problemy czysto akademiskie..np. problemy wyszukiwania liczb pierwszych dla duzych wartosci, algorytmy sztucznej inteligencji, optymalizacja funkcji.. ogolnie rzeczy ciekawe.. ale znajdz jeszcze do tego zastosowanie..;-) no i tak .. studia skonczyl, na doktorat sie nie zdecydowal - tak wiec czas odnalezc sie na rynku pracy... i co? a no to, ze trafil do firmy /calkiem sporej, znanej/ ale realia byly takie ze -  juz sama rozmowa wygladala mniej wiecej tak - wymagania bardzo duze.. a placa.. mniej niz 1000zl!!!! i co? a no to, ze chlopak nie mial wyjscia...
Źródło: topranking.pl/1306/zarobki,programista,php,warszawa.php


Temat: Driver: Parallel Lines (2007)
...zarówno przez krytykę jak i docelowych odbiorców. Akcja Driver: Parallel Lines przenosi nas do Nowego Jorku, w lata 70-te zeszłego stulecia. Ponownie położono nacisk na korzystanie z różnej maści samochodów, tym razem jednak umożliwiono nam rozgrywki w trybach wieloosobowych. W porównaniu z poprzednią częścią, ograniczeniu uległy strefy, w których poruszamy się na własnych nogach, zagęszczono ruch uliczny, a także ulepszono algorytmy sztucznej inteligencji. Historia opowiedziana w Driver: Parallel Line została podzielona na dwa ściśle powiązane ze sobą epizody. Akcja pierwszego z nich rozgrywa się w latach siedemdziesiątych, kiedy to osiemnastoletni nowojorczyk o pseudonimie TK (skrót od The Kid - pol. Dzieciak) pragnie zdobyć pieniądze i sławę. Uzdolniony, popularny i arogancki jak diabli młodzieniec, słynie w najbliższej okolicy z...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=131124


Temat: Brigade 7,62 High Calibre (2007)
...arsenał obejmuje grubo ponad sto rodzajów śmiercionośnych narzędzi, podatnych rzecz jasna na modyfikowanie. System walki opiera się przede wszystkim na tzw. inteligentnej pauzie, więc akcja ulega zawsze zatrzymaniu w związku z istotnymi wydarzeniami na polu bitwy (np. dostrzeżenie przeciwnika). Każde starcie podzielone jest na tury, więc nic nie zmieniło się od premiery Brygady E5: New Jagged Union. Developerzy ulepszyli jednakże algorytmy Sztucznej Inteligencji, a także trójwymiarową oprawę graficzną. Brigade.7.62.High.Calibre.GERMAN-0x0007
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=1221280


Temat: TVN24 21:30 Program: FIRMA
...na tym, ze przegladarka potrafi "przebic sie" przez wspomniane "<bed and <breakfast", rozpoznac co znajduje sie na stronie, podzielic ja na logiczne czesci i pozwolic uzytkownikowi poruszac sie pomiedzy tymi czesciami. Przegladarka korzystajac z zastosowanych algorytmow sztucznej inteligencji i rozpoznawania obrazow, potrafi podzielic strone na czesci znacznie lepiej niz to robia inne udzwiekowione przegladarki. W tej chwili algorytmy sztucznej inteligencji wspomagane sa kodem napisanym przez programiste, pod katem konkretnej strony. W tym kodzie zawarte sa pewne wskazowki dla algorytmu analizujacego strone, dzieki ktorym strona dzielona jest jeszcze lepiej. Jednak naklad pracy potrzebny na stworzenie takiego profilu, jest nieporownywanie mniejszy niz zmiana wszystkich stron (na przyklad wielkiego portalu), tak aby byly odczytane w 100% poprawnie. W tym rozwiazaniu...
Źródło: topranking.pl/1479/tvn24,21,30,program,firma.php


Temat: Bounty Hounds (PSP)
...bojową sterowanej postaci znacznie zwiększa opcja, pozwalająca na używanie pary narzędzi zagłady jednocześnie – można np. walczyć w zwarciu i przy okazji strzelać do oddalonych celów. Tylko jeden egzemplarz Bounty Hounds wystarcza, aby połączyć ze sobą dwóch posiadaczy konsoli PlayStation Portable w bezprzewodowym systemie Wi-Fi i umożliwić im rywalizowanie w wirtualnej rzeczywistości. Natomiast zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji (dynamiczne dostosowywanie się do zachowania gracza) sprawiają, że nawet samotna zabawa dostarcza mnóstwa emocji. Całość uzupełnia widowiskowa grafika, okraszona trzymającą w nieustannym napięciu warstwą dźwiękową. http://[spam]/27d1e6 http://[spam]/43e44f
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=33662


Temat: BURN (2007)
...z grupy Destan Entertainment wyznają więc zasadę, iż to żadna hańba uczyć się od najlepszych i korzystać ze sprawdzonych rozwiązań świetnych poprzedników. Podobieństw do Q3A nie brakuje. Burn także jest bardzo efektowną i dynamiczną strzelaniną, wymagającą od graczy wyśmienitego refleksu i doskonałej zręczności, i to nie tylko w przypadku rywalizacji z innymi w sieci. Boty zostały bowiem wyekwipowane w zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. Autorzy wiele uwagi poświęcili na przygotowanie wyważonych i ciekawych aren – nic dziwnego, wszakże konkurencja poprzeczkę zawiesza bardzo wysoko. Gra jest oczywiście strzelaniną, więc nie mogło zabraknąć różnego rodzaju narzędzi służących do wzajemnego anihilowania się na odległość. Projektanci nie poszli jednak na łatwiznę i pod tym względem postawili raczej na oryginalność,...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=246682


Temat: FA18 Operation Desert Storm
...Gra oferuje: 1. Bardzo realistyczne i szczegółowe mapy terenów pokrywające ponad 1000 mil kwadratowych Iraku, Kuwejtu, Iranu i Zatoki Perskiej, przygotowane przy pomocy zdjęć satelitarnych. 2. Realistyczną symulację dynamiki lotu oraz sterowania F/A-18 Hornet. 3. Operacje oparte na rzeczywistych sytuacjach, m.in. odpalania rakiet czy lądowania (głosowe instrukcje podawane przez naziemną obsługę lotnisk). 4. Wyrafinowane algorytmy sztucznej inteligencji odpowiedzialne za zachowania pilotów i operatorów baterii SAM. 5. Wiernie odwzorowany kokpit F-18 Super Hornet ze wszystkimi (ponad 100) przełącznikami, pokrętłami, dźwigniami i przyciskami. 6. Efekty pogodowe - oślepiające słońce, chmury, mgła i zamglenia. 7. Możliwość skorzystania z predefiniowanych pakietów uzbrojenia lub stworzenia własnych. 8. Rozgrywki wieloosobowe poprzez...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=134354


Temat: Half Life 2 (xbox)
...detale, co doskonale widać w trakcie scenek przerywnikowych, renderowanych w czasie rzeczywistym (twarze posiadają kilkadziesiąt ruchomych elementów, dających realistyczne efekty mimiczne). Zaawansowany „silnik” Source oprócz generowania eleganckiej trójwymiarowej grafiki zajmuje się także fizyką. Dzięki temu przykładowo ciała zabitych osuwają się na ziemię dokładnie tak, jak w prawdziwym świecie. Również algorytmy Sztucznej Inteligencji funkcjonują należycie, więc w ekstremalnych sytuacjach wrogowie wzywają posiłki, kryją się za przeszkodami terenowymi etc. Niestety w stosunku do edycji pecetowej wersja Half-Life 2 dla konsoli Xbox została okrojona pod względem dostępnych trybów zabawy, gdyż oferuje wyłącznie rozgrywkę jednoosobową. opis by gry-online.pl
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=105517


Temat: Major League Baseball 2K8 (PS2)
...swobodą działania, albowiem jest w stanie wybrać między innymi siłę uderzenia, a także zadbać o to, żeby tor lotu piłki był zgodny z jego oczekiwaniami. Precyzja rzutów w dużym stopniu uzależniona jest też jednak od pobocznych czynników, takich jak chociażby siła czy kierunek wiatru. Zmiany objęły również system zdobywania kolejnych baz przez zawodników. Proces ten cechuje się teraz bardziej przejrzystymi zasadami. Producent poprawił algorytmy sztucznej inteligencji, dzięki czemu komputerowi zawodnicy lepiej reagują na poczynania gracza. Major League Baseball 2K8 ma do zaoferowania standardowy dla tego typu produkcji wachlarz trybów rozgrywki, wśród których nie zabrakło zarówno pojedynczych zawodów, jak i starć ligowych. Wzorem wcześniej wydanych tytułów z tej serii, gracz może także wcielić się w postać osoby zarządzającej finansami klubu....
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=474616


Temat: AMD i jego 3DNow
...16MB ale moze to ekonomiczny nonsens (tzn lepiej kupic wersje 8MB +32MB ramu?) abstrahujac od sytuacji gdy riva mem=125 a FSB 83 ale przy FSB 112 i mem 115? Tu nie chodzi tyle o wielkość ramu co o jego szybkość. A nawet jak by to był ram PC100 6ns z magistralą 112Mhz to i tak transfer tekstur do niego będzie wolniejszy niż do SGRAM'u na karcie pracującego z 100Mhz. Jest to głównie spowodowane tym, że z ramu korzysta jeszcze engine gry ładując do niego np. muzykę czy algorytmy sztucznej inteligencji przez co nie zawsze tekstury mogą się załadować do ramu z całą jego prędkością. pozdr. //==PhoeniX==\
Źródło: topranking.pl/1381/amd,i,jego,3dnow.php


Temat: Nowa sygnaturka
Nowa sygnaturka Ten generator anagramów musi mieć wbudowane zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji :))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,212,74257974,74257974,Nowa_sygnaturka.html


Temat: SPAM - co go mogloby zastapic?
...wtedy mozliwosc wyboru pomiedzy ofertami i podejmuje decyzje o zakupie. System jest sparametryzowany geograficznie, cenowo, itp. Po wprowadzeniu limitu konta mozna myslec o zakupie calkowicie automatycznym. Podobne rozwiązania są w tej chwili rozwijane przez parę firm. Działa to trochę inaczej, bo swojego zapotrzebowania nie ogłaszasz na swojej stronie, ale określasz w danym serwisie internetowym. Wtedy tzw. agent, wyspecjalizowany program oparty o algorytmy sztucznej inteligencji :) przeszukuje bazy danych tegoż serwisu (które zawierają dane zebrane np. ze sklepów internetowych danej branży) i wybiera najlepszą ofertę wg. określonych przez Ciebie kryteriów. Wg. niektórych jest to kierunek, w którym pójdzie e-commerce... Michał Jaskólski
Źródło: topranking.pl/1544/spam,co,go,mogloby,zastapic.php


Temat: World Snooker Championship 2007 (PS2)
...przez Blade Interactive, tym razem jednak wydana przez firmę Sega. Jest to jednocześnie w założeniu najwierniejsza symulacja snookera, która ukazała się dotąd na rynku rozrywki elektronicznej. W porównaniu do poprzedników, w grze znajdujemy więcej funkcjonalności, opcji, trybów rozgrywki oraz przeciwników. Czyni to z niej obowiązkową pozycję dla każdego fana tego sportu. W World Snooker Championship 2007 znacznie poprawiono algorytmy Sztucznej Inteligencji oraz wykorzystano całkiem nowe animacje, korzystające z techniki Motion Capture, co sprawia, iż rozgrywka wygląda niezwykle realistycznie. W grze możemy zmierzyć się z ponad osiemdziesięcioma profesjonalnymi zawodnikami (m.in. Ronnie O'Sullivan czy Stephen Hendry), co sprawia, iż przynajmniej przez chwilę, wirtualnie, stajemy ramię w ramię, lub raczej kij w kij, ze światową śmietanką snookerową....
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=46216


Temat: Expert pod linuksa?
...sobie ze google zadaje Ci pytania pomocnicze, majace zawezic problem do interesujacego Cie wycinka. Wystepowala by tu pewnego rodzaju interaktywnosc miedzy komputerem a uzytkownikiem. To mogloby wygladac cos a'la diagnoza u lekarza - podajesz objawy, a program na podstawie swojej wiedzy podaje Ci diagnoze - ew. zestaw najbardziej prawdopodobnych diagnoz dotyczacych Twojego problemu. Albo tez najlepsze mozliwe rozwiazanie danego problemu. To program oparty o algorytmy sztucznej inteligencji. "Nauczenie" takiego programu wymaga duzego nakladu pracy - ale potem to procentuje (podobno, bo sam nie zetknalem sie z takimi programami na zywo). Gdyby powstaly otwarte programy ekspertowe, to moglyby byc latwo karmione wiedza przez miliony ludzi podlaczonych do internetu. No, ale poki co jak widac nic takiego nie istnieje w swiecie open source...
Źródło: topranking.pl/1337/expert,pod,linuksa.php


Temat: UberSoldier 2/ Crimes of War (2007)
...czujących bólu ani strachu. Gracz ponownie wciela się w Karla Stolza, jednego z pierwszych Super Żołnierzy, przeprogramowanego przez naukowców Ruchu Oporu. Naszym zadaniem jest odnalezienie legendarnej bazy Agarti, gdzie prowadzone są eksperymenty na nieboszczykach oraz wyeliminowanie zagrożenia. Eastern Front: Ahnenerbe Crash oferuje poprawioną w stosunku do poprzednika grafikę oraz fizykę gry, „diabelsko” podstępne algorytmy sztucznej inteligencji, postaci znane z pierwszej części gry oraz bardziej dynamiczną rozgrywkę. Karl Stolz zyskał nowe umiejętności, a arsenał dostępnych broni uległ znacznemu rozszerzeniu – dostępne są nowe modele broni wzorowane na prototypach z II Wojny Światowej. Twórcy gry wprowadzili też system sumowania się bonusów. //ROSYJSKA WERSJA JĘZYKOWA
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=114136


Temat: NBA Live 07 - PS2
...platformy: PCXBX360PS3PSP tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: Internet / wspólny ekran wymagania wiekowe: brak ograniczeń nośnik: 1 DVD Wykorzystuje: karta pamięci. NBA Live 07 to kolejny, koszykarski 'rocznik', serwowany nam jak zwykle przez zespół z EA Sports. Omawiana wersja wprowadza przede wszystkim odświeżoną oprawą audiowizualną, przebudowany systemie kontroli zawodnika oraz unowocześnione algorytmy sztucznej inteligencji. Wszystkie wymienione innowacje mają za zadanie dostarczyć fanom koszykówki na całym świecie zupełnie nową porcję wrażeń na najwyższym poziomie. Zdecydowanie najbardziej lansowanym usprawnieniem jest potężna ewolucja algorytmów odpowiadających za poruszanie wirtualnymi koszykarzami po parkiecie. Silnik o nazwie EA SPORTS™ Total Freestyle Control odpowiada za doskonałe...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=39967


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • artnat.opx.pl
  • Szablon by Sliffka (© poczytajmimamo)